Pregled stranice “Zaposleni“
Kreiranje korisnika
Svako ko ima pristup Seller portalu kao prodavac, mora imati unapred dodeljenu rolu, odnosno dozvolu. Trenutno, dve role postoje na Seller portalu, i to:
- Super admin
- Menadžer logistike
Svaki prodavac ima minimum jednog zaposlenog koji ima rolu “Super admin“, a ostali zaposleni će dobijati role u zavisnosti od odluke samog prodavca.
Prodavac sa odgovarajućim permisijama (Super admin) može dodati novog zaposlenog kroz opciju „Dodaj korisnika“ na tabu „Zaposleni“. Forma je vrlo jednostavna i sadrži:
- Ime
- Prezime
- Email adresu
- Rolu (koja definiše prava pristupa)
Sva polja su obavezna, a nakon unosa prodavac kreira nalog klikom na „Kreiraj“. Odmah nakon kreiranja naloga za novog korisnika, na stranici “Zaposleni“ biće vidljiv dodati korisnik, sa unetim podacima i rolom koja mu je dodeljena.
Aktivacija naloga
Istovremeno sa dodavanjem na stranicu “Zaposleni“, novom korisniku biće poslat automatski mejl, na mejl adresu koja je ostavljena prilikom kreiranja naloga. U to mejlu će se nalaziti link putem koga je potrebno potvrditi kreiranje naloga i završiti proces.
Kada novi korisnik klikne na link iz mejla, link će ga odvesti na stranicu za prijavu na Seller Portal. Tada, korisnik treba da unese svoju mejl adresu, kao i novu lozinku kojom će ubuduće pristupati Seller Portalu. Da bi lozinka bila validna, mora sadržati:
- Minimum 8 karaktera
- Kombinaciju malih i velikih slova
- Kombinaciju brojeva i minimum jednog specijalnog znaka (karaktera)
Nakon što je lozinka kreirana, dodati kolega može pristupati Seller Portalu neometano prilikom svake sledeće prijave.
Zaključak
Za dodatne informacije o stranici „Zaposleni“ i ostalim nedoumicama, možete se obratiti timu podrške prodavcima na prodavci@ananas.rs
Da li ti je ovaj članak bio od koristi?
Nisi našao ono sto tražiš? Ukoliko imaš predlog za temu, možeš nam poslati ovde.