Novo

Kako istraživanje ključnih reči može unaprediti prodaju na Ananas.rs

Zamislite da ste postavili proizvode na Ananas.rs. Uložili ste sate u fotografisanje, pisanje informativnih opisa i pripremu za isporuku porudžbina u FBA. Međutim,  prodaja izostaje. Jedan od razloga slabije prodaje može biti to što kupci ne pronalaze vaše proizvode u pretrazi. Istraživanje ključnih reči na Ananasu može vam pomoći da otkrijete koje reči kupci koriste […]

Pročitaj više
Kako istraživanje ključnih reči može unaprediti prodaju na Ananas.rs

Blog

Pre 1 sedmica · 12.jun, 2025

Zamislite da ste postavili proizvode na Ananas.rs. Uložili ste sate u fotografisanje, pisanje informativnih opisa i pripremu za isporuku porudžbina u FBA. Međutim,  prodaja izostaje. Jedan od razloga slabije prodaje može biti to što kupci ne pronalaze vaše proizvode u pretrazi. Istraživanje ključnih reči na Ananasu može vam pomoći da otkrijete koje reči kupci koriste […]

Pročitaj više
Pre 1 sedmica · 11.jun, 2025

Leto je za mnoge sinonim za odmor, opuštanje i putovanja, ali za online prodavce ono predstavlja vreme izazova i prilika. Ovaj period godine obeležavaju specifični obrasci ponašanja potrošača, promena prioriteta i sezonska potražnja određenih kategorija proizvoda koji zahtevaju proaktivnu pripremu. Prodavci moraju osmisliti strategije koje će im omogućiti da održe kontinuitet prodaje, odgovore na posebne […]

Pročitaj više
Pre 2 sedmice · 05.jun, 2025

U vremenu kada e-commerce dominira tržištem, izbor prave platforme za online prodavnicu ključan je za uspešan razvoj digitalnog biznisa. Ne samo što ima direktni uticaj na samo poslovanje, nego može imati ozbiljan finansijski uticaj na vlasnike online prodavnice. WooCommerce, Shopify i Magento tri su na našim prostorima najpopularnije opcije koje prodavci razmatraju kada pokreću ili […]

Pročitaj više
Pre 3 sedmice · 03.jun, 2025

Varijacija proizvoda, poznato i kao odnosi roditelj-dete, predstavljaju jedan od najjednostavnijih načina za kreiranje efikasne strane proizvoda. Grupisanjem sličnih proizvoda, prodavci mogu značajno unaprediti korisničko iskustvo, povećati prodaju i poboljšati rangiranje u pretragama. Ali kako ispravno implementirati liste varijacija? Šta su Ananas varijacijski odnosi Ananas varijacijski odnosi povezuju povezane proizvode (dečje liste) pod jednom roditeljskom […]

Pročitaj više
Pre 3 sedmice · 29.maj, 2025

Naslovi proizvoda su često prva stvar koju kupac vidi, bilo u rezultatima pretrage ili na vrhu stranice proizvoda. Ako naslov ne prenese pravu informaciju brzo i jasno, možete izgubiti interes potencijalnog kupca – možda zauvek. Kreiranje naslova proizvoda se mora shvatiti ozbiljno i pristupiti mu sa jasnim koracima i ciljem. Prema istraživanju, 65% kupaca navodi […]

Pročitaj više

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu