Stranica “Reklamacije i povrat robe“ – Liste zadataka

Uvod

U prethodnom dokumentu, predstavili smo osnove pregleda stranice “Reklamacije i povrat robe“, kao i objašnjenje procesa kroz koji zahtev prolazi, kao i statusa. Ovaj dokument objašnjava korišćenje liste zadataka (task lista) na istoj stranici, uključujući preuzimanje zadataka, donošenje odluka i praćenje statusa.

Pregled liste zadataka (Task liste)

Lista taskova (zadataka) omogućava prodavcima da donesu konačne odluke o prihvatanju ili odbijanju reklamacija i odustanka od kupovine, bez posredovanja Ananasa u procesu. Prodavac ima pravo da donosi odluke po pitanju zahteva za reklamacije i odustanke samostalno, ali je takođe i odgovoran za posledice donesenih odluka.

Pretraga i filteri na listi zadataka:

  • Nezavršeni taskovi: Sve reklamacije i odustanci koji još nisu preuzeti u obradu
  • Moji taskovi: Zadaci koje ste vi preuzeli na obradu
  • Završeni: Zadaci za koje je odluka već doneta

Preuzimanje i obrada zadataka

  • Nezavršene taskove možete dodeliti sebi klikom na „Dodeli meni“.
  • Detalje reklamacije ili odustanka možete pregledati klikom na „ovde“ pored svakog taska.

Donošenje odluke

Prilikom donošenja odluke, nekoliko polja je neophodno popuniti, i to:

Za reklamacije:

  • Odluka: Prihvaćeno / Odbijeno
  • Način rešavanja: Refundacija / Zamena / Popravka
  • Komentar odluke: Preporučeno popuniti, obavezno ako se reklamacija odbija

Za odustanke od kupovine:

  • Odluka: Prihvaćeno / Odbijeno
  • Komentar odluke: Preporučeno popuniti ako je odustanak odbijen

Zavšetak zadatka – taska

Nakon popunjavanja svih obaveznih polja, kliknite na dugme „Završi task“. Ovom akcijom zadatak se završava i prelazi u svoj konačni status.

Završeni taskovi:

  • Biće uklonjeni iz „Nezavršeni taskovi“ i „Moji taskovi“
  • Premešteni su u sekciju „Završeni

Napomena: Zadaci koji su završeni, ne mogu se naknadno menjati. Statusi su konačni. Prilikom završetka zadatka i donošenja konačne odluke, o istoj će biti obavešteni:

  • Ananas platforma
  • Kupac
  • Prodavac

Zaključak

Na ovaj način obezbeđuje se jasan i transparentan proces prijave i obrade zahteva za reklamacije i odustanke od kupovine. Prodavci mogu značajno skratiti vreme obrade zahteva upravo donošenjem odluka preko Seller Portala. Za dodatne informacije o radu sa task listama, možete se obratiti timu podrške prodavcima na reklamacije@ananas.rs

Da li ti je ovaj članak bio od koristi?

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu