Izmena adresa skladišta za isporuku i povrat robe

Uvod

Svaki prodavac može imati više skladišta sa različitim adresama, kako za slanje proizvoda ka kupcima, tako i za povrat robe u slučaju reklamacija. Svi podaci centralizovani su na Seller Portalu, i mogu se pronaći i izmeniti na istom mestu.

Unošenje adrese skladišta

Da bi skladište bilo aktivno u sistemu, neophodno je da prodavac dostavi svom account menadžeru: 

  • Naziv skladišta 
  • Puna adresa skladišta 
  • Broj telefona 
  • Email i kontakt telefon osobe zadužene za reklamacije i odustanke od kupovine 
  • Oznaku da li je skladište primarno (samo jedno skladište može biti označeno kao primarno) 

Dodavanje skladišta prilikom ulistavanja 

Tokom ulistavanja proizvoda, prodavac unosi: 

  • Adresu skladišta za preuzimanje
  • Adresu skladišta za povrat

Ako adresa nije pravilno uneta ili nije navedena, sistem automatski dodeljuje primarnu adresu. 

Izmena adrese skladišta 

Prodavac može ažurirati adrese kroz sekciju „Promena adresa proizvoda“ u Seller portalu prateći sledeće korake: 

  • Preuzeti šablon sa trenutnim i novim adresama 
  • Popuniti šablon 
  • Učitati ga na Seller Portal kroz opciju „Dodaj šablon“ 

Promene su vidljive odmah nakon obrade, a prodavac dobija email notifikaciju o rezultatima. 

Zaključak


Za dodatne informacije o dodavanju proizvoda putem šablona, možete se obratiti timu podrške prodavcima na prodavci@ananas.rs

Da li ti je ovaj članak bio od koristi?

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu