Šta je Dynamic Yield i kako pomaže prodavcima na Ananasu

2:01

Šta je Dynamic Yield i kako pomaže prodavcima na Ananasu

Personalizacija je jedan od ključnih faktora koji utiču na to da kupci duže ostanu na sajtu, istražuju ponudu i kupuju više. U e-commerce svetu to je globalni trend, a Ananas koristi jedan od najmoćnijih alata za personalizaciju – Dynamic Yield.

Dynamic Yield omogućava da se ponuda i sadržaj prilagode svakom posetiocu na osnovu njegovih interesovanja i prethodnog ponašanja. To znači da, kada kupac dođe na vašu prodavnicu na Ananas sajtu, neće videti nasumične proizvode, već one koji su najrelevantniji za njega.

Na primer, ako kupac ranije kupuje proizvode za kućne ljubimce, a vi imate akciju na hranu za pse, Dynamic Yield može da mu prikaže ciljanu pop-up reklamu – bez obzira na to koju stranicu trenutno gleda. Time povećavate šanse da posetilac postane kupac.

Prednosti su jasne:

  • Veća vidljivost proizvoda – relevantni artikli se ističu pravim ljudima.
  • Precizno targetiranje – svaki kupac dobija ponudu koja ga najviše zanima.
  • Povećanje konverzija – personalizacija vodi ka većem broju kupovina.

Još jedna prednost Dynamic Yield alata je detaljna analitika. Nakon kampanje dobijate izveštaj o tome koji proizvodi i ponude su izazvali najveći interes, što vam pomaže da unapredite buduće akcije.

Tehnička realizacija je u potpunosti u rukama Ananas tima – vi samo definišete ciljeve i proizvode koje želite da istaknete, a mi ih personalizovano prikazujemo vašoj ciljnoj publici.

Ako želite da vaša prodavnica na Ananasu iskoristi pun potencijal personalizacije i da vidite kako to funkcioniše baš na vašem asortimanu, kontaktirajte Ananas Seller Akademiju na akademija@ananas.rs.

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu