Uz tebe je najbolji marketplace u regionu.

Ananas je najveća marketplace platforma u regionu, trenutno prisutna na četiri tržišta. Uz napredna tehnička rešenja i maksimalno optimizovane operacije, vaš posao je samo da prodajete.

Upoznaj Ananas

BIZNIS MODEL

Marketplace kao model poslovanja.

Ključna prednost Ananas platforme je u tome što nudi širok asortiman proizvoda od različitih prodavaca. Platforma prodavcima pruža logističku, tehničku i marketinšku podršku, dok kupcima obezbeđuje širok izbor proizvoda, sigurnu kupovinu i brzu dostavu. Više o Marketplace modelu pročitaj ovde.

PROCES

Kako marketplace funkcioniše?

1 Prijavi se da prodaješ na Ananasu

Slanjem prijave putem našeg formulara za prodavce, zvanično započinje tvoj put na Ananasu.

2 Izaberi model poslovanja i zaključi Ugovor

Tokom razgovora sa našim kolegama opredelićeš se za model poslovanja (FBA ili FBS i potpisati ugovor sa Ananasom.

3 Ulistaj svoje proizvode

Putem različitih tipova integracije, ili ručno, ulistaj svoje proizvode i pripremi asortiman za prodaju.

4 Tvoja prodavnica je otvorena!

Nakon što su tvoji proizvodi ulistani, tvoja Ananas prodavnica zvanično počinje sa radom. Srećno sa prodajom!

BENEFITI

Benefiti prodaje na najboljem marketplace-u u regionu?

Prodavci koji ulistaju svoj asortiman na Ananas platformu, dobijaju široku lepezu benefita koje mogu da iskoriste na najbolji mogući način.

Konstantna podrška.

Naš zadatak je da budemo uz vas na svakom koraku. Naš tim vodiće računa o svakom aspektu vaše prodavnice, a vama kao prodavcu biće posvećen account menadžer kome se možete obratiti za sva pitanja.

Tehnička infrastruktura.

Ananas poseduje najmoderniju tehnologiju za razvoj stabilnog, modernog marketplace modela sa potencijalom za izuzetan rast. Kompletno rešenje vam je na usluzi 24/7.

E2E – Imamo rešenje za sve.

Procesi plaćanja, logistike, korisničke podrške, povrata robe – Ananas je sve izazove tržišta preuzeo na sebe, a vaš posao je samo da prodajete!

Najprofitabilniji kanal prodaje.

Uz minimalne troškove prodaje, pomažemo vam da svoje proizvode ponudite najširoj publici, kreirajući profitabilan kanal prodaje za sve prodavce.

Vrhunska logističko rešenje.

Ananas je izgradio najmoderniji eFulfillment centar u ovom delu Evrope. Logistički procesi su u potpunosti automatiovani, a vaš asortiman je u sigurnim rukama.

Delta Holding kao podrška.

Najveća Holding kompanija u ovom delu Evrope preko 30 godina stvara biznise na temelju znanja, iskustva i inovacija. Ananas e-commerce nije izuzetak.

USPEŠNE PRIČE

Sta naši prodavci kažu?

Poslušajte njihove uspešne priče i kako su oni napravili još jedan uspešan kanal prodaje.

Ana Marković

Menadžer nabavke @ VENCO

Božidar Aćimović

Direktor prodaje @ VS DRAKČE

Sara Khalil

E-commerce menadžer @ AMAN

Marko Borenović

Vlasnik @ WINCADO

OČEKIVANJA

Šta očekujemo od svakog prodavca?

1 Stabilan lager i ažurirane količine

Otkazane porudžbine su najveći neprijatelj dobrog korisničkog iskustva, i u preko 50% slučajeva odvraćaju kupca od ponovne kupovine. Ponovljene kupovine veće su za 45% kod kupaca koji nisu imali otkazane porudžbine na Ananasu; Procenat kupaca koji plaća online veći je kada kupci nemaju otkazane porudžbine

2 Tačni opisi, specifikacije i fotografije proizvoda

Tačnost navedenih podataka umnogome će uticati na dve stvari: što su podaci tačniji i detaljniji, kupci su zadovoljniji; Veći procenat tačnih podataka u opisu proizvoda znatno smanjuje mogućnost reklamacije, odustanaka od kupovine i povećava procenat preuzetih pošiljaka.

3 Potvrđivanje porudžbina na vreme

Glavni razlog za >50% otkazanih porudžbina od strane kupaca je probijeni rok isporuke. Obećani rok isporuke je veoma važan segment korisničkog iskustva, i u 40% slučajeva glavni razlog zbog koga se određeni proizvod poručuje. Iz tog razloga neophodno je u što kraćem doku obraditi porudžbinu i spremiti je za slanje, kako bi kurirske službe mogle što pre da je preuzmu, i kako ne bi došlo do propuštene prodaje.

4 Efikasno rešavanje reklamacija i povrata

Reklamacije i odustanci su najosetljivija tema korisničkog iskustva. Zato je važno što pre (preporuka: istog dana) rešiti ove zahteve kako bismo zadovoljstvo kupaca održali na najvišem nivou.Prodavci koji obrađuju zahteve za reklamacije i povrate za manje od 3 dana: Imaju veči stepen ponovljenih kupovina za 35% (održavaju poverenje kupaca); U proseku imaju veći broj jedinstvenih kupaca za 18%

Poverenje nam je dalo 2.000+ prodavaca koji su kao ti…

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu