Unapredi svoje poslovanje sa Ananas Seller Akademijom

Ananas Seller Akademija je besplatna baza znanja koja svim prodavcima pruža šansu da maksimalno iskoriste potencijal e-commerce poslovanja.

Ananas Seller Academy

Zašto Seller Akademija?

Napravili smo Akademiju za prodavce koja za cilj ima da kreira najveću mrežu prodavaca u regionu, kako bismo im predstavili sve šanse i mogućnosti koje nudi e-commerce industrija, sa ciljem unapređenja poslovanja, veće prepoznatljivosti i veće zarade za prodavce.

Frame

Nauči sve tajne e-commerce ekosistema

Dobićeš pristup detaljnim uputstvima i savetima kako da najbrže savladaš osnove profila na Seller Portalu, kako da ulistavaš proizvode, namestiš cene, pratiš analitiku, i sve ostalo što te zanima.

Frame (1)

Zaradi više kroz svoju Ananas prodavnicu

Seller Akademija ti pruža mogućnost da u potpunosti iskoristiš potencijal svoje prodavnice, iskoristiš preko 2 miliona sesija mesečno na platformi i zaradiš više.

Frame (2)

Izgradi svoj brend

Poslušaj savete naših stručnjaka i kreiraj sopstveni brend kroz Ananas marketplace platformu.

Besplatan sadržaj namenjen svim nivoima

Bilo da ste početnik u e-commerce industriji, ili ste svoju kompaniju već pozicionirali kao relevantnu internet prodavnicu, Seller Akademija ima baš ono što vam treba. Na stranici video materijala pronađite sve od naših stručnjaka.

Za početnike

Za iskusne prodavce

5:19

Video

Ananas prodavci – SIMPO

17 apr 2025

3:45

Video

Ananas prodavci – DELFI/LAGUNA

17 apr 2025

2:41

Video

Ananas Prodavci – AMAN SUPERMARKET

17 apr 2025

USPEŠNE PRIČE

Sta naši prodavci kažu?

Kako su naši prodavci počeli sa radom na Ananasu, kako vide trenutnu saradnju, i šta očekuju od Seller Akademije – pogledajte u našem novom segmentu.

Poslušajte njihove priče i kako su oni napravili još jedan uspešan kanal prodaje.

Božidar Aćimović

Direktor prodaje @ VS Drakče

Ana Marković

Menadžer nabavke @ Venco

Marko Borenović

Vlasnik @ Wincado

Jano Spišjak

Head of Sales @ BIG BANG BY BC GROUP

Najnovije sa bloga

Pre 1 dan · 29.maj, 2025

Naslovi proizvoda su često prva stvar koju kupac vidi, bilo u rezultatima pretrage ili na vrhu stranice proizvoda. Ako naslov ne prenese pravu informaciju brzo i jasno, možete izgubiti interes potencijalnog kupca – možda zauvek. Kreiranje naslova proizvoda se mora shvatiti ozbiljno i pristupiti mu sa jasnim koracima i ciljem. Prema istraživanju, 65% kupaca navodi […]

Pročitaj više
Pre 4 dana · 27.maj, 2025

Kada prodaješ na marketplace-u kao što je Ananas, tvoj krajnji cilj je – naravno – da prodaš što više. Ali pre nego što neko klikne na „dodaj u korpu“, mora da se desi niz koraka. Neko mora da te primeti, zainteresuje se, uporedi te sa drugima, i tek onda – kupi. Taj proces se zove […]

Pročitaj više
Pre 1 sedmica · 22.maj, 2025

Last Mile Delivery (LMD) je ključni proces u logistici, posebno u e-trgovini, koji se odnosi na završnu fazu isporuke – od skladišta ili distributivnog centra do krajnjeg korisnika. Ova faza je od suštinskog značaja jer direktno utiče na korisničko iskustvo, troškove dostave i konkurentnost marketplace-a na tržištu. Kako potrošači postaju sve zahtevniji u pogledu brzine […]

Pročitaj više

Najnovije vesti

Pre 5 dana · 26.maj, 2025

Kineske tehnološke kompanije, predvođene gigantima poput Alibabe, sve više koriste veštačku inteligenciju (AI) kako bi podstakle potrošnju i unapredile svoje poslovanje. Ova strategija se pokazuje posebno efikasnom u privlačenju potrošača i povećanju prodaje. Alibaba je, na primer, implementirala AI tehnologije u svoje oglašavanje i korisničke interfejse, što je rezultiralo značajnim porastom angažovanja korisnika i konverzija. […]

Pročitaj više
Pre 1 sedmica · 23.maj, 2025

Prema poslednjim istraživanjima, integracija veštačke inteligencije (AI) i generativne AI tehnologije može poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije. Prema istraživanju koje su sproveli Coveo i Arlington Research, 62% potrošača je sklonije kupovini kada im se ponude preporuke zasnovane na AI, dok taj procenat raste na 68% među milenijalcima. AI unapređuje pretragu tako što transformiše standardnu […]

Pročitaj više
Pre 2 sedmice · 20.maj, 2025

Prema članku objavljenom na E-Commerce Times, sve veći broj trgovaca planira da uvede mogućnost plaćanja kriptovalutama kako bi zadovoljili rastuću potražnju potrošača i konkurenata na tržištu. Istraživanje Capital One pokazuje da 75% trgovaca planira da prihvati kriptovalute u naredne dve godine, iako 48% njih trenutno nema takve planove. Trenutno, kriptovalute čine samo 2% tržišta plaćanja, […]

Pročitaj više
Vidi sve

Često postavljana pitanja

Na jedan klik do najbitnijih informacija

Kako da postavim popust na svoj asortiman?

Na SellerPortalu idete na tab ProizvodiPreuzmi šablonPreuzmi popuste. Tabelu skinete na Vašem računaru i otvorite, idete na desno do kolone Akcija 1 koja je prazna. U toj koloni birate iz padajućeg menija Akcija, u koloni Akcijska cena upisujete cenu (primer cene 599,00 ne može 599,46 dinara). Kolona Procenat se sama obračunava kada upišete akcijsku cenu. Kolone Datum početka i Datum završetka upisujete datum formata (na primer 16.08.2023. – 20.08.2023). Datum mora biti upisan sa tačkama, ukoliko nije – neće primeniti akciju. Kada popunite tabelu sačuvate je vraćate se na Seller Portal – Dodaj šablonDodaj popusteIzaberete fajl koji ste prethodno sačuvali sa akcijama i idete na Pošalji. Akcija će početi sa datumom početka koji je unet, a završiće se sa datumom završetka automatski. Ukoliko je akcija počela ne možete je ukloniti. Akcija može početi najranije sa sutrašnjim datumom, istu nije moguće započeti sa danom kada se akcija postavlja.

Kako da promenim cene svojih proizvoda?

Na Seller Portalu idete na tab ProizvodiPreuzmi šablonPreuzmi cene. Tabelu skinete na računaru i otvorite. Idete na desno do kolone Nova osnovna cena sa PDV-om koja je prazna. U toj koloni upisujete nove cene za one artike za koje menjate. Kada popunite kolonu sa novim cenama sačuvate tabelu sa izmenama. Vraćate se na Seller Portal – Dodaj šablonDodaj ceneIzaberete fajl koji ste prethodno sačuvali sa novim cenama i idete na Pošalji. Cene će biti izmenjene nakon ponoći.

Kako da ažuriram lager mojih proizvoda?

Na Seller Portalu idete na ProizvodiPreuzmi šablonPreuzmi inventar. Tabelu skinete na računaru i otvorite, idete na desno do kolone Nova količina koja je prazna, u toj koloni upisujete novu količinu za one artike za koje menjate. Kada popunite kolonu sa novim količinama sačuvate tabelu sa izmenama, vraćate se na Seller Portal – Dodaj šablonDodaj inventarIzaberete fajl koji ste prethodno sačuvali sa novim količinama i idete na Pošalji. Nova količina je vidljiva za par sekundi.

Kada mogu da očekujem svoj novac za izvršenu prodaju?

Ananas kao posrednik u online prodavini deponuje naplaćena sredstva za prometovanu robu na namenski račun kod finansijske institucije.

Uplata prodavcu ne stiže direktno od Ananasa, već preko namenskog računa finansijske institucijeLED Pay d.o.o. Beograd.

Sredstva se sa namenskog računa finansijske institucije prebacuju na račun prodavca u zakonski predviđenom roku – najkasnije do 30 dana od momenta realizacije porudžbine.

Šta je eFiskalizacija?

Automatska fiskalizacija preko Ananasa predstavlja jednostavan, brz i pouzdan način da ispunite zakonske obaveze o fiskalizaciji bez dodatnih troškova i komplikacija.

Proces eFiskalizacije u praksi znači da Ananas generiše elektronske fiskalne račune za vas, potpuno besplatno.

Usluge eFiskalizacije mogu koristiti svi prodavci na Ananasu, bez obzira na model poslovanja. Više o tome ovde

Kako mogu da dodatno reklamiram svoje proizvode na Ananasu?

Ananas poseduje širok spektar marketing alata kojima privlači ljude da posete platformu. Mesečno, preko 2 miliona ljudi poseti Ananas, a više o marketing alatima, kao i kanalima koje Ananas koristi možete pogledati na stranici Baza znanja – deo o Marketingu

 

Da li je Ananas bezbedna platforma za prodaju?

Ananas je postigao izuzetnu ocenu 9.4 u domenu sajber bezbednosti prema ocenjivanju RiskRecon platforme, specijalizovane za automatizovane procene sajber bezbednosti. RiskRecon je platforma u vlasništvu kompanije Mastercard koja omogućava objektivan i kontinuiran nadzor sajber bezbednosti kompanija koje posluju online.

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu