Predikcija prodaje i planiranje lagera uz pomoć AI – Kako da iskoristimo veštačku inteligenciju?
Uvod U savremenoj e-commerce trgovini, gde se tržište menja iz dana u dan, uspeh sve više zavisi od toga koliko brzo i precizno možete da donosite odluke. Predikcija prodaje i planiranje lagera su izazovni procesi, naročito kada radite online, sa stotinama ili hiljadama proizvoda. Zato danas sve više uspešnih e-commerce biznisa koristi veštačku inteligenciju (AI) […]
Pročitaj više
Blog
Predikcija prodaje i planiranje lagera uz pomoć AI – Kako da iskoristimo veštačku inteligenciju?
Uvod U savremenoj e-commerce trgovini, gde se tržište menja iz dana u dan, uspeh sve više zavisi od toga koliko brzo i precizno možete da donosite odluke. Predikcija prodaje i planiranje lagera su izazovni procesi, naročito kada radite online, sa stotinama ili hiljadama proizvoda. Zato danas sve više uspešnih e-commerce biznisa koristi veštačku inteligenciju (AI) […]
Pročitaj višeKako da optimizuješ svoje PPC kampanje za bolje rezultate na Marketplace-u
Zašto su PPC kampanje ključne za tvoju prodaju na marketplace-u? Kada se baviš prodajom na Ananasu, uspešne PPC kampanje (plaćeni oglasi) su jedan od najefikasnijih načina da povećaš vidljivost svojih proizvoda i povećaš prodaju. Pravilno postavljene i optimizovane PPC kampanje mogu te povezati sa potencijalnim kupcima u trenutku kada oni aktivno traže proizvode poput tvojih. […]
Pročitaj višeKako pravilno imenovati proizvode: Kako kreirati naslov proizvoda
Naslov proizvoda je vaša prva prilika da ostavite snažan utisak na potencijalnog kupca. U moru sličnih artikala, precizan i informativan naslov može biti presudan faktor koji vodi do klika – i na kraju, do kupovine. Upravo zato je kreiranje pravilnog naziva proizvoda jedna od najvažnijih veština svakog uspešnog prodavca. U ovom blog postu vodićemo vas […]
Pročitaj višeŠta je digitalni pasoš proizvoda?
Svaki proizvod ima svoju priču o poreklu. Pre nego što stigne na police prodavnica ili na prag potrošača, prolazi kroz različite tačke dodira u sve složenijem lancu snabdevanja. Međutim, kako su lanci snabdevanja postali globalniji i međusobno povezaniji, istovremeno su postali manje transparentni. Kako bi rešila ovaj problem, Evropska unija (EU) uvodi nove propise i […]
Pročitaj višeKako istraživanje ključnih reči može unaprediti prodaju na Ananas.rs
Zamislite da ste postavili proizvode na Ananas.rs. Uložili ste sate u fotografisanje, pisanje informativnih opisa i pripremu za isporuku porudžbina u FBA. Međutim, prodaja izostaje. Jedan od razloga slabije prodaje može biti to što kupci ne pronalaze vaše proizvode u pretrazi. Istraživanje ključnih reči na Ananasu može vam pomoći da otkrijete koje reči kupci koriste […]
Pročitaj višePriprema online prodavnice za leto 2025 – kompletan vodič
Leto je za mnoge sinonim za odmor, opuštanje i putovanja, ali za online prodavce ono predstavlja vreme izazova i prilika. Ovaj period godine obeležavaju specifični obrasci ponašanja potrošača, promena prioriteta i sezonska potražnja određenih kategorija proizvoda koji zahtevaju proaktivnu pripremu. Prodavci moraju osmisliti strategije koje će im omogućiti da održe kontinuitet prodaje, odgovore na posebne […]
Pročitaj više