Zašto kupci napuštaju korpu u e-commerce prodaji
Jedan od najvećih izazova u e-commerce svetu jeste napuštanje korpe. Gotovo 7 od 10 kupaca koji stave proizvod u virtuelnu korpu – ne završe kupovinu. To znači ogroman gubitak potencijalnog prihoda, ali i signal gde treba tražiti prostor za unapređenje korisničkog iskustva. Kada zamislimo fizičku prodavnicu, ovo bi značilo da kupac napuni kolica, dođe do […]
Pročitaj više
Blog
Zašto kupci napuštaju korpu u e-commerce prodaji
Jedan od najvećih izazova u e-commerce svetu jeste napuštanje korpe. Gotovo 7 od 10 kupaca koji stave proizvod u virtuelnu korpu – ne završe kupovinu. To znači ogroman gubitak potencijalnog prihoda, ali i signal gde treba tražiti prostor za unapređenje korisničkog iskustva. Kada zamislimo fizičku prodavnicu, ovo bi značilo da kupac napuni kolica, dođe do […]
Pročitaj više14 ključnih finansijskih KPI-jeva za svaki e-commerce biznis
Šta su finansijski KPI-jevi? Finansijski KPI-jevi (ključni indikatori poslovanja) su metrike koje prate finansijske performanse kompanije – u odnosu na ciljeve poput rasta prihoda, profitabilnosti i efikasnosti poslovanja. Obično se dele na oblasti poput profitabilnosti, likvidnosti, efikasnosti, zaduženosti, tokova novca i rasta. Izvode se iz finansijskih izveštaja i pomažu u donošenju boljih poslovnih odluka – […]
Pročitaj višeBudućnost online prodaje: Kako će AI promeniti način na koji prodajemo?
Budućnost online prodaje biće duboko transformisana primenom veštačke inteligencije (AI), koja menja način na koji prodajemo kroz personalizaciju, automatizaciju i analizu podataka. AI omogućava kompanijama da bolje razumeju svoje kupce i prilagode ponude njihovim potrebama, čime se povećava zadovoljstvo kupaca, ali i prodaja. Sa razvojem veštačke inteligencije, način na koji kupujemo i prodajemo u digitalnom […]
Pročitaj više8 ključnih elemenata koji oblikuju identitet tvog brenda
Brend nije samo logo ili ime kompanije. To je celokupno iskustvo koje kupac ima sa tvojim proizvodom ili uslugom. Elementi brenda su gradivni blokovi koji oblikuju identitet i razlikuju te od konkurencije. Kada se dosledno primenjuju, oni stvaraju prepoznatljivost, poverenje i emotivnu vezu sa kupcima. U nastavku otkrivamo 8 ključnih elemenata koji čine osnovu svakog […]
Pročitaj višePrivate Label: Put od preprodavca do vlasnika brenda u e-commerce svetu
U poslednjih nekoliko godina, e-commerce tržište u Srbiji i regionu beleži konstantan rast. S jedne strane, kupci su sve otvoreniji za online kupovinu, dok s druge strane prodavci traže nove načine da se izdvoje od konkurencije. U tom kontekstu, pojam *private label* postaje sve važniji i predstavlja možda najzanimljiviju strategiju za one koji žele da […]
Pročitaj višeKako ostvariti više klikova iz rezultata pretrage
Prema istraživanju 49% online kupaca započinje svoju kupovinu putem pretraživača. Kada kupci pretražuju proizvode, suočavaju se sa stotinama, ako ne i hiljadama opcija – kao dete u prodavnici slatkiša, da se slikovito izrazimo. Postavlja se pitanje kako ostvariti više klikova iz samih rezultata pretrage? Zbog ogromne konkurencije, teže je nego ikad istaći se na stranicama […]
Pročitaj više