Marketplace platforma kompanije MediaMarkt beleži snažan rast – promet je u poslednjem kvartalu bio čak 90% veći nego u istom periodu prošle godine. Ovaj rezultat značajno doprinosi profitabilnosti matične kompanije Ceconomy, koja ujedno priprema dalju međunarodnu ekspanziju.

Online prihod raste dvocifreno
Prema kvartalnom izveštaju Ceconomy-ja, online prihod je iznosio 1,14 milijardi evra, što predstavlja rast od 12,2% u odnosu na prošlu godinu. Digitalni kanal sada čini 24,6% ukupnog prihoda kompanije.
Marketplace ostaje glavni katalizator ovog rasta. Sa ciljem da do sledeće fiskalne godine dostigne 750 miliona evra GMV, platforma beleži impresivnu ekspanziju – broj proizvoda porastao je za 75%, na ukupno 2,8 miliona unikatnih artikala.
Geografska ekspanzija
Marketplace je do sada bio dostupan u Nemačkoj, Austriji, Španiji, Holandiji i Italiji, a nedavno se proširio i na Belgiju i Poljsku. Sledeći na redu su Turska, Švajcarska i Mađarska, čime MediaMarkt dodatno učvršćuje svoju poziciju na evropskom e-commerce tržištu.
Širenje kategorija i retail medi
MediaMarkt paralelno širi i broj kategorija dostupnih na svom marketplace-u. Ponuda sada uključuje DIY proizvode, roštilje, igračke, nameštaj i dekor, fitnes opremu i e-mobility proizvode. Prodavci imaju mogućnost da se dodatno oglašavaju radi bolje vidljivosti, kako online tako i u fizičkim prodavnicama.
Retail media postaje važan pokretač rasta za Ceconomy, koji je nedavno dobio i zvaničnu ponudu za preuzimanje od strane JD.com-a.