AI Region Pre 3 meseca

Trendyol lansirao tri open-source AI modela za unapređenje online kupovine

Trendyol, jedna od vodećih e-commerce platformi u Turskoj, predstavila je tri inovativna open-source AI modela, razvijena kako bi unapredila iskustvo online kupovine. Ovi modeli, fokusirani na obradu slika, izgrađeni su na osnovu ogromne baze podataka i infrastrukture kompanije, a sada su javno dostupni preko Hugging Face platforme.

Tri modela za vizuelnu transformaciju e-commerce-a

🔹 DinoV2 Image Similarity – prilagođen e-commerce industriji, omogućava bržu i precizniju vizuelnu pretragu. Pomaže kupcima da pronađu proizvode slične onima koji ih interesuju, povećavajući zadovoljstvo korisnika i stope konverzije.

🔹 E-Commerce Product Image Encoder – razvijen na osnovu ConvNeXt arhitekture, rešava problem duplikata u proizvodnim katalozima. Precizno grupiše slične proizvode i time poboljšava pretragu, organizaciju i relevantnost prikazanih rezultata.

🔹 Background Removal Model – optimizovana verzija IS-Net arhitekture, uklanja pozadine sa fotografija proizvoda, posebno u modnoj industriji. Time omogućava uniformniji izgled ponude i profesionalniji vizuelni identitet.

Inovacija kroz open source

Prema rečima dr. Tolge Ahmeta Kalajčija, direktora za data science u Trendyol Group, kompanija razvija sopstvene AI modele prilagođene specifičnim potrebama e-commerce tržišta. Ovi modeli već obrađuju milione transakcija svakodnevno u realnom okruženju.

Otvaranjem koda, Trendyol šalje snažnu poruku – cilj nije samo razvoj sopstvene platforme, već i doprinos globalnoj AI zajednici. Time se podstiče brža inovacija, saradnja istraživača i programera, ali i šira primena AI rešenja u maloprodaji.

Pogled unapred

Trendyol planira dalje širenje AI portfolija i novih aplikacija ovih tehnologija. Fokus će biti na personalizaciji kupovine, optimizaciji operacija i kvalitetnijem vizuelnom sadržaju, što će platformi dati dodatnu prednost na rastućem e-commerce tržištu.


Ananas Region Pre 7 meseci

Ananas e-commerce ocenjen kao izuzetno bezbedna platforma od strane Mastercard-a

Ananas je postigao izuzetnu ocenu 9.4 u domenu sajber bezbednosti prema ocenjivanju RiskRecon platforme, specijalizovane za automatizovane procene sajber bezbednosti. RiskRecon je platforma u vlasništvu kompanije Mastercard koja omogućava objektivan i kontinuiran nadzor sajber bezbednosti kompanija koje posluju online.

Ocena 9.4 je 1.5 poena viša u poređenju sa industrijskim standardom (7.9), što Ananas pozicionira kao pouzdanog i niskorizičnog partnera u oblasti online bezbednosti na regionalnom tržištu.

Postignuti rezultat Ananas e-commerce platforme odražava izvanredan bezbednosni nivo i usklađenost sa globalnim standardima, čemu će platforma nastojati da teži i ubuduće.

Predstavljena Ananas Seller Akademija na Digitalk konferenciji u Zrenjaninu

U okviru “E-commerce days“ događaja na tradicionalnoj konferenciji “Digitalk 2025“ održanoj u Zrenjaninu od 10. do 13. aprila, zvanično je e-commerce zajednici u Srbiji predstavljen projekat prve besplatne e-commerce edukativne platforme – Ananas Seller Akademije.

Тренутна слика нема заменски текст. Име датотеке је: dt_zr_dan1_full_101-scaled.jpg

U okviru svog izlaganja, menadžer akademije Dimitrije Aleksić upoznao je prisutne sa ključnim ciljevima ovog projekta, planovima za razvoj edukativnog sadržaja i konkretnim načinima na koje će prodavci sa platforme biti uključeni u proces učenja i napredovanja.

Predstavljanje je obeležilo zvaničan početak komunikacije prema tržištu kada je reč o Akademiji, a istaknuti su i dalji planovi razvoja, uključujući seriju online resursa, offline događaja i intenzivniju saradnju sa prodavcima širom regiona.

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu