Adobe predviđa online prazničnu prodaju u SAD-u od $253,4 mlrd za 2025.

Prema najnovijem izveštaju Adobe Analytics-a, od 1. novembra do 31. decembra 2025. online prodaja u SAD-u mogla bi da dostigne rekordan iznos od $253,4 milijarde, što predstavlja rast od 5,3% u odnosu na prethodnu godinu. Iako se rast usporava – u 2024. godine iznosio je 8,7 % prema podacima Adobe-a. Ovaj trend pokazuje da online kanal i dalje ostaje ključni za maloprodaju.

Mobilni uređaji trebalo bi da čine rekordnih 56,1 % ukupne online potrošnje u ovom periodu, što dodatno potvrđuje trend pomeranja prema m-commerce-u. Takođe, rast opcije „Buy Now, Pay Later“ (BNPL) doprinosi dinamici tržišta. U izveštaju se očekuje da BNPL segment dodatno raste kako vreme bude odmicalo.

Za prodavce ovo znači da je priprema imperativ za svaku uspešnu sezonu. Ta priprema podrazumeva: optimizaciju mobilnog sajta, besprekorno iskustvo plaćanja i jasno predstavljanje popusta i isporuke. Iako rast nije spektakularan kao ranijih godina, konkurencija će biti intenzivna, pa diferencijacija na ključnim elementima (logistika, korisničko iskustvo, lojalnost) postaje od presudnog značaja.

S obzirom na makro-ekonomske izazove i napetosti u potrošnji, predviđeni rast iznad 5% i dalje je vrlo značajan. Prodavci koji uspeju da iskoriste ovaj potenijal, prioritet kupovine preko mobilnih uređaja, BNPL i raniji start kampanja će imati prednost.

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu