Novo

Zašto kupci napuštaju korpu u e-commerce prodaji

Jedan od najvećih izazova u e-commerce svetu jeste napuštanje korpe. Gotovo 7 od 10 kupaca koji stave proizvod u virtuelnu korpu – ne završe kupovinu. To znači ogroman gubitak potencijalnog prihoda, ali i signal gde treba tražiti prostor za unapređenje korisničkog iskustva. Kada zamislimo fizičku prodavnicu, ovo bi značilo da kupac napuni kolica, dođe do […]

Pročitaj više

Blog

Pre 1 sedmica · 19.septembar, 2025

Jedan od najvećih izazova u e-commerce svetu jeste napuštanje korpe. Gotovo 7 od 10 kupaca koji stave proizvod u virtuelnu korpu – ne završe kupovinu. To znači ogroman gubitak potencijalnog prihoda, ali i signal gde treba tražiti prostor za unapređenje korisničkog iskustva. Kada zamislimo fizičku prodavnicu, ovo bi značilo da kupac napuni kolica, dođe do […]

Pročitaj više
Pre 4 sedmice · 01.septembar, 2025

Šta su finansijski KPI-jevi? Finansijski KPI-jevi (ključni indikatori poslovanja) su metrike koje prate finansijske performanse kompanije – u odnosu na ciljeve poput rasta prihoda, profitabilnosti i efikasnosti poslovanja. Obično se dele na oblasti poput profitabilnosti, likvidnosti, efikasnosti, zaduženosti, tokova novca i rasta. Izvode se iz finansijskih izveštaja i pomažu u donošenju boljih poslovnih odluka – […]

Pročitaj više
Pre 1 mesec · 29.avgust, 2025

Budućnost online prodaje biće duboko transformisana primenom veštačke inteligencije (AI), koja menja način na koji prodajemo kroz personalizaciju, automatizaciju i analizu podataka. AI omogućava kompanijama da bolje razumeju svoje kupce i prilagode ponude njihovim potrebama, čime se povećava zadovoljstvo kupaca, ali i prodaja. Sa razvojem veštačke inteligencije, način na koji kupujemo i prodajemo u digitalnom […]

Pročitaj više
Pre 1 mesec · 29.avgust, 2025

Brend nije samo logo ili ime kompanije. To je celokupno iskustvo koje kupac ima sa tvojim proizvodom ili uslugom. Elementi brenda su gradivni blokovi koji oblikuju identitet i razlikuju te od konkurencije. Kada se dosledno primenjuju, oni stvaraju prepoznatljivost, poverenje i emotivnu vezu sa kupcima. U nastavku otkrivamo 8 ključnih elemenata koji čine osnovu svakog […]

Pročitaj više
Pre 1 mesec · 21.avgust, 2025

U poslednjih nekoliko godina, e-commerce tržište u Srbiji i regionu beleži konstantan rast. S jedne strane, kupci su sve otvoreniji za online kupovinu, dok s druge strane prodavci traže nove načine da se izdvoje od konkurencije. U tom kontekstu, pojam *private label* postaje sve važniji i predstavlja možda najzanimljiviju strategiju za one koji žele da […]

Pročitaj više
Pre 1 mesec · 18.avgust, 2025

Prema istraživanju 49% online kupaca započinje svoju kupovinu putem pretraživača. Kada kupci pretražuju proizvode, suočavaju se sa stotinama, ako ne i hiljadama opcija – kao dete u prodavnici slatkiša, da se slikovito izrazimo. Postavlja se pitanje kako ostvariti više klikova iz samih rezultata pretrage? Zbog ogromne konkurencije, teže je nego ikad istaći se na stranicama […]

Pročitaj više

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu