Blog
Kako pravilno imenovati proizvode: Kako kreirati naslov proizvoda
Naslov proizvoda je vaša prva prilika da ostavite snažan utisak na potencijalnog kupca. U moru sličnih artikala, precizan i informativan naslov može biti presudan faktor koji vodi do klika – i na kraju, do kupovine. Upravo zato je kreiranje pravilnog naziva proizvoda jedna od najvažnijih veština svakog uspešnog prodavca. U ovom blog postu vodićemo vas […]
Pročitaj višeŠta je digitalni pasoš proizvoda?
Svaki proizvod ima svoju priču o poreklu. Pre nego što stigne na police prodavnica ili na prag potrošača, prolazi kroz različite tačke dodira u sve složenijem lancu snabdevanja. Međutim, kako su lanci snabdevanja postali globalniji i međusobno povezaniji, istovremeno su postali manje transparentni. Kako bi rešila ovaj problem, Evropska unija (EU) uvodi nove propise i […]
Pročitaj višeKako istraživanje ključnih reči može unaprediti prodaju na Ananas.rs
Zamislite da ste postavili proizvode na Ananas.rs. Uložili ste sate u fotografisanje, pisanje informativnih opisa i pripremu za isporuku porudžbina u FBA. Međutim, prodaja izostaje. Jedan od razloga slabije prodaje može biti to što kupci ne pronalaze vaše proizvode u pretrazi. Istraživanje ključnih reči na Ananasu može vam pomoći da otkrijete koje reči kupci koriste […]
Pročitaj višePriprema online prodavnice za leto 2025 – kompletan vodič
Leto je za mnoge sinonim za odmor, opuštanje i putovanja, ali za online prodavce ono predstavlja vreme izazova i prilika. Ovaj period godine obeležavaju specifični obrasci ponašanja potrošača, promena prioriteta i sezonska potražnja određenih kategorija proizvoda koji zahtevaju proaktivnu pripremu. Prodavci moraju osmisliti strategije koje će im omogućiti da održe kontinuitet prodaje, odgovore na posebne […]
Pročitaj višeWooCommerce vs Shopify vs Magento – Najbolja platforma za online prodavnicu u 2025.
U vremenu kada e-commerce dominira tržištem, izbor prave platforme za online prodavnicu ključan je za uspešan razvoj digitalnog biznisa. Ne samo što ima direktni uticaj na samo poslovanje, nego može imati ozbiljan finansijski uticaj na vlasnike online prodavnice. WooCommerce, Shopify i Magento tri su na našim prostorima najpopularnije opcije koje prodavci razmatraju kada pokreću ili […]
Pročitaj višeUloga i Uticaj Varijacija proizvoda
Varijacija proizvoda, poznato i kao odnosi roditelj-dete, predstavljaju jedan od najjednostavnijih načina za kreiranje efikasne strane proizvoda. Grupisanjem sličnih proizvoda, prodavci mogu značajno unaprediti korisničko iskustvo, povećati prodaju i poboljšati rangiranje u pretragama. Ali kako ispravno implementirati liste varijacija? Šta su Ananas varijacijski odnosi Ananas varijacijski odnosi povezuju povezane proizvode (dečje liste) pod jednom roditeljskom […]
Pročitaj više