Amazon Trend Pre 1 mesec

Amazon pokreće „Amazon Haul“ u Španiji

Amazon je lansirao novi prodajni kanal pod nazivom “Amazon Haul”, koji kombinuje koncept popusta, sezonskih kampanja i brze dostave. Krajnji cilj ove strategije je veća konkurentnost platformama kao što su Temu, Shein i AliExpress. Ova inicijativa označava Amazonov odgovor na rastući trend low-cost online kupovine koji preti da preuzme deo tržišta.

“Amazon Haul” nudi širok asortiman proizvoda po znatno nižim cenama – od odeće i kozmetike do kućnih potrepština. Usmeren je na mlađu populaciju (18–35 godina) koja aktivno prati trendove putem društvenih mreža. Amazon u Španiji testira ovaj model sa planom da, ukoliko se pokaže uspešnim, bude uveden i u drugim evropskim zemljama do 2026.

Analitičari ocenjuju da je ovo strategijski potez: Amazon pokušava da povrati deo tržišta izgubljenog u segmentu impulzivnih i niskobudžetnih kupovina. Dok Temu i Shein privlače korisnike ultra niskim cenama, Amazon koristi svoju prednost u logistici i poverenju korisnika, obećavajući bržu i sigurniju isporuku. Za španske potrošače ovo znači više opcija i brže popuste, a za prodavce – potencijalno novi kanal prodaje koji spaja visoki promet i jednostavan ulazak u sistem.

“Amazon Haul” bi mogao postati ključni element Amazonove nove evropske strategije. Kako bi ostao u eri pristupačnih, brzo rotirajućih proizvoda, Amazon će morati da prilagođava svoju stretegiju, posebno u evropi.

Unapredi svoje poslovanje uz Ananas.

Prijavi se u tri koraka i postani prodavac na Ananasu.

Prodaj na Ananasu