Vesti
Ananas e-commerce ocenjen kao izuzetno bezbedna platforma od strane Mastercard-a
Ananas je postigao izuzetnu ocenu 9.4 u domenu sajber bezbednosti prema ocenjivanju RiskRecon platforme, specijalizovane za automatizovane procene sajber bezbednosti. RiskRecon je platforma u vlasništvu kompanije Mastercard koja omogućava objektivan i kontinuiran nadzor sajber bezbednosti kompanija koje posluju online. Ocena 9.4 je 1.5 poena viša u poređenju sa industrijskim standardom (7.9), što Ananas pozicionira kao […]
Pročitaj višePredstavljena Ananas Seller Akademija na Digitalk konferenciji u Zrenjaninu
U okviru “E-commerce days“ događaja na tradicionalnoj konferenciji “Digitalk 2025“ održanoj u Zrenjaninu od 10. do 13. aprila, zvanično je e-commerce zajednici u Srbiji predstavljen projekat prve besplatne e-commerce edukativne platforme – Ananas Seller Akademije. U okviru svog izlaganja, menadžer akademije Dimitrije Aleksić upoznao je prisutne sa ključnim ciljevima ovog projekta, planovima za razvoj edukativnog […]
Pročitaj višeLidl Velika Britanija testira „klikni, rezerviši i preuzmi“ za odabrani asortiman
Lidl GB testira novu uslugu „klikni, rezerviši i preuzmi“ u svojoj aplikaciji, gde će kupci moći da rezervišu proizvod iz ponude „Middle of Lidl“ pre nego što se pojavi u prodavnici.
Pročitaj višeItalijanski e‑commerce skače na 85,4 mld € (+6 %): AI pogoni rast, turizam drži prvo mesto
Italijansko tržište e‑trgovine nastavilo je rast i tokom 2024. godine: ukupna vrednost online prodaje dostigla je 85,4 milijarde evra, što predstavlja povećanje od 6% u odnosu na 2023, kada je iznosila 80,55 milijardi. Najveći udeo u toj sumi i dalje drži sektor putovanja i turizma, sa procenjenih 21,8 milijardi evra prihoda ostvarenih putem interneta. Iza […]
Pročitaj višeSHEIN osvaja tržište: najbrži rast udela u globalnoj modi, dosegao 1,53 %
SHEIN je bio najbrže rastući maloprodajni brend po udelu na globalnom tržištu odeće u 2024, sa rastom od 0,24 procentna poena na ukupno 1,53 %, prema podacima GlobalData Plc
Pročitaj višeAllegro diže promet na 2,6 mld €: poljski gigant beleži +7 % rasta u 2024.
Najveći Poljski marketplace Allegro objavio je da je u 2024. ostvario prodaju od 2,6 milijardi evra, što je rast od 7 % na godišnjem nivou.
Pročitaj više